О ВИДАХ ПРАЗДНИКОВ. ТИПИКОН

Оригинал читаем на фото. Рукопись ищем в архве.
Комментарий-транслитерация:

О праздникох в них же поется Бог Господь подобает ведати.
Яко на три чины типик разделены ,имат празднецы, на великия и на среднияя и на малыя. Яко ж назад во еже о снед и питии и Божественной службе вспомянухом , не без свидетельства же се, но от Божественных Писаний , елици убо обдержания собрания людскаа имут и чтеся на вечерни , и паки на утрени , всяк дых(?), и Еванлеия в чину Владычних великих праздник суть, среднему же чину малому учимы есмы от устава Студийскаго и Святыя Горы, како тамо различныя имат о часох же и о пклонах и о работе, лучше еже с Богомы веды да смотряет , обаче зде глаголем, яко Велици убо празднецы Христовы и Богородичны и Предтечевы ,рекше рож и усекновение и обоих же всехвальных Апостолов Петра и Павла имут знамения крест окружен(как я понял значек красный крест в кругу).
Средний же -крест точию, малый же имут точию по три точке , и в малыя же убо празднецы в церкви коленопреклонения не бывает, ниже посреди пост(?), особ же бывают в обоя средняя праздник ,в церки убо отнюд не бывают , особ же якоже мощно есть, есть бо се сходнейшии на коленопреклонения и посты, к великия же праздник отнюд, коленопреклонения не бывают ниже посты,ни в церкви ни в келиях,ниже во всей пятидесятницы ,тако ж по уставу его ж имат. Неделя всего лета ,якоже Божественая правила повелевают, и воздержанием бо яко нужно суще ключаемо есть всегда, постж же нелепо есть в некия дни же и времена ,якоже и коленопреклонения, и еже прости стояще творя молитвы , ино бо есть пост,ино воздержание, и пост убо есть и глаголется ,еже никакоже отнюд чему любо коснутися , воздержанием во истину и есть и уставляется, еже прикоснутися убо малой пакы удержати себе.

Слава Исусу Христу!
Редактор группы.