БЛАГОВЕЩЕНИЕ ПРЕСВЯТЫЯ ВЛАДЫЧИЦА НАШЕЯ БОГОРОДИЦА! часть 2.

Вначале читайте первую часть!

Евангелие от Луки читайте на фото в оригинале из рукописи:

Комментарий транслитерация(только для новичков):
Рече же Мариамъ къ Ангелу, како будеть се, поне же мужа не знаю. и отвещавъ Ангелъ рече Еи, Духь Святыи наидеть на Тя, и сила Вышняго осенить Тя. тем же и раждаемо Свято, наречется Сынъ Божии.

Толкования блаженного Феофилакта Болгарского:

Комментарий транслитерация:
Не въпросте не веровавши Девица, еже сице нарече как будеть ми се. но яко мудра и разумна въпрашающи образа вещи. не бысть таково прежде, ни посемь[после] будеть. Темь и сказаеть Еи Ангелъ а не осуждаеть яко Захарию. но паче сказаеть нравъ. Захариа убо в лепоту осуждается. имяше бо многы указы[примеры, свидетельства], зане и многы не плоды родиша. Девица же ничто же име указа[примера]. 

Духь убо Святыи рече наидеть на Тя. родителну устрая утробу Твою. и творя плоть единосущну Слову. Сила же Вышняго, Сынь Божии. Христос же Божиа сила осенить Тя. се же есть покрыет Тя. всюда Тя окружит. яко же кокошь[курица наседка] осеняет птенца своа, крилома своима обыимащи. тако и Божиа Сила всю обиатъ Деву. и се есть еже осенить Тя. 

Ин[иное] же речеть кто многажды[часто]. яко же и писець[изобразитель], прежде въобразить та[потом?] же съвершено выпы[красками?] сътворяеть.

Тако и Господь самь себе плоть пиша. и образъ Человеку зижда[создает, строит, созидает]. преже вообрази сию в ложеснех[утробе, матке] Девы. от крови Приснодевы плоть сгустивъ, та же Словомь въобразивъ.

Про ереси:
Неции же мнять[считают?] сие неверно. ови[те?] бо глаголють, яко абие Господу осенити ложесна Девыа, абие съвершенъ бысть младенець. аще ли не приемлють сего. Слыши бо что рече. темь и раждаемо Свято, се же есть почясти в ложеснех твоихь растыи, а не абие съвершенъ есть. 

Да заградятся и сде уста Несторию(еретику), тъи[тот] бо рече, яко не Сынъ Божии во утробу Девичю вселився воплотися. но Человекь высокь от Мариа рождеися. послед же име Бога глаголюща Ему, 

Слышите убо яко бывшее въ утробе Сынъ Божии. а не инъ бе убо во утробе. Он же Сынъ Божии но единъ Тъи бе иже Девичь же и Божии Сынъ. 

Виждь же како Святую Троицю яви Духь Святыи, Сила Сынь Вышняго Отца.


Подробно про догматы Православной Истиной Веры читайте в Исповедании Православной веры святого Афанасия с изъяснением(толкование):

Сынъ от Отца единого есть, не сотворен. ни созданъ. но рожден.

Есть убо вера правая, да веруем и исповедаем. иже Господь наш Исус Христос, Божий Сынъ. Богъ вкупе и человек есть.

Богъ есть, от существа Отча прежде векъ роженъ. и человекъ от существа матерьня в веце рожденъ.

Единъ ж не премененением Божества въ плот, но восприатием человечества въ Бозе.


Весь отрывок читайте самостоятельно в оригинале рукописи:

P.S.: Уважаемые читатели, ЧИТАЙТЕ РУКОПИСИ НА ФОТО НА ДРЕВНЕРУССКОМ! Наша работа нужна лишь для того, чтобы помочь новичкам научиться читать оригинальные тексты на славянском. Научившись читать, у вас открывается доступ к первоисточникам – к Правде Божией! Вам теперь не нужно верить на слово всяким самозванцам-лжеучителям, у вас появляется возможность самостоятельно изучать истинных учителей и труды Церкви Христовой! Мы же в своих комментариях (помогая вам прочитать) можем и навредить – мы можем ошибаться, не принимайте нашу жалкую писанину за Правду Божию!!!

Слава Господу Исусу Христу!
Редактор группы.